|
Форум за електроника Български форум за електроника, ремонти, схеми, документация
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
victor92 Нов потребител
Регистриран на: 11 Фев 2012 Мнения: 8
|
Пуснато на: Съб Окт 29, 2016 22:12 Заглавие: Проблем със Smart LED крушка |
|
|
Преди време си закупих една т.нар. "Smart LED Bulb" - с други думи, крушка за цокъл E27, в която има вграден светодиод и на принципа RGB може дистанционно да се управлява с Bluetooth и да свети в различни цветове и яркост.
След първоначалното включване на крушката в ел. мрежата, тя светва в ярко бяло. Смартфонът ми, който има bluetooth 4.0 се свърза успешно с крушката, чийто bluetooth също е 4.0 версия. Бях си изтеглил специфичния софтуер за управление на крушката "U-pop". И така малко време си играх и оставих нещата.
Сега след време се опитвам пак да подкарам крушката, но не се получава.
Bluetooth-ът на смартфона я засича, но вече иска някаква парола за свързване. Пробвах следните стандартни пароли за достъп: 0000, 1234, 12345, 123456, 8888, 9999, 00000000, но ефектът е нулев. Смартфонът не може "да се сдвои" успешно с крушката. В някакви моменти уж се появява от само себе си като сдвоено устройство, но само дотам. Пробвах и различен софтуер за управление на такъв тип крушки, но той не засича, че изобщо телефонът е свързан с крушката.
Има много неясноти в този казус, но е важно да отбележа, че крушката е китайска, не може да става въпрос да се занимавам с гаранции и евентуална подмяна, затова остава решението сам да се мъча. Очевидно крушката е здрава. Bluetooth-ът ѝ работи, защото телефонът ми го засича. LED-ът също свети в бял цвят като се подаде напрежение.
Въпросът е как да разбера дали успешно успяват тези bluetooth устройства да се свържат помежду си и да комуникират? И оттам-нататък да мисля за софтуера за управление на самата крушка... Нещо по комуникацията се губи, но не мога да го хвана къде точно.
Приемам всякакви съвети и идеи. |
|
Върнете се в началото |
|
|
Филипов Опитен потребител
Регистриран на: 01 Дек 2002 Мнения: 7774 Местожителство: Плевен
|
Пуснато на: Нед Окт 30, 2016 10:51 Заглавие: |
|
|
Остана да си редактираш поста, като махнеш нищо не значещата дума "проблем" от заглавието. Да опишеш марки и модели на двете устройства. Както и да пробваш с друг телефон. _________________ Ако двамата имаме по една ябълка и ги разменим, пак ще имаме по една.
Ако двамата имаме по една идея и ги разменим, ще имаме по две!
Oтопление и ВиК. Интелигентни отплителни системи. Проектиране продажба доставка монтаж |
|
Върнете се в началото |
|
|
victor92 Нов потребител
Регистриран на: 11 Фев 2012 Мнения: 8
|
Пуснато на: Нед Окт 30, 2016 11:36 Заглавие: |
|
|
Филипов написа: | Да опишеш марки и модели на двете устройства. Както и да пробваш с друг телефон. |
Не разполагам с друг телефон, който да има bluetooth 4.0, за да пробвам.
Марка и модел на Smart LED крушката - UPOP U1 Smart крушка.
Марка и модел на смартфона - CUBOT DINOSAUR, Android v. 6.0.
Филипов написа: | Остана да си редактираш поста, като махнеш нищо не значещата дума "проблем" от заглавието. |
Не съм от хората, които спорят с модератори, тъй като самият аз имах щастието да бъда такъв в продължение на няколко години, но в случая става въпрос за някакъв проблем, свързан с електроника и комуникация между 2 устройства. Кое точно е "нищо не значещо" в думата?
Г-н Филипов, или бъдете полезен и подкрепяйте потребителите, когато имат нужда от съдействие и помощ, или недейте просто ей така помежду другото да си изпълнявате ангажиментите като модератор. |
|
Върнете се в началото |
|
|
RM Опитен потребител
Регистриран на: 16 Сеп 2008 Мнения: 680
|
Пуснато на: Нед Окт 30, 2016 11:42 Заглавие: |
|
|
Пробвай да търсиш в интернет или ибеи модела на крушката все някъде са дали пина.
http://www.feit.com/homebrite/HomeBrite_user_guide_v2.pdf
Вероятно е нещо от сорта и грешката може да си е твоя.
Тук разказват че При инсталирането на приложението се вкарва пина, може и при теб да е така. Интересно ми беше .
Последната промяна е направена от RM на Нед Окт 30, 2016 12:05; мнението е било променяно общо 1 път |
|
Върнете се в началото |
|
|
victor92 Нов потребител
Регистриран на: 11 Фев 2012 Мнения: 8
|
Пуснато на: Нед Окт 30, 2016 11:48 Заглавие: |
|
|
RM написа: | Пробвай да търсиш в интернет или ибеи модела на крушката все някъде са дали пина. |
За съжаление търсенията ми не се увенчават с успех и затова се насочих към този форум. Официалната информация за този тип Smart LED крушки е, че се свързват автоматично, без изискване за PIN.
Което си беше и така, тъй като първия път като я включих, се свърза със смартфона без проблем.
Но не мога да си обясня защо вече иска такъв код. Както вече написах в първия си пост - пробвах различни стандартни комбинации за PIN, но не ги приема. |
|
Върнете се в началото |
|
|
slav4o.com Опитен потребител
Регистриран на: 04 Юли 2004 Мнения: 2969 Местожителство: Велико Търново
|
Пуснато на: Нед Окт 30, 2016 12:04 Заглавие: |
|
|
Да не би комшията да се е свързал с нея и да и е сложил парола ? |
|
Върнете се в началото |
|
|
RM Опитен потребител
Регистриран на: 16 Сеп 2008 Мнения: 680
|
Пуснато на: Нед Окт 30, 2016 12:06 Заглавие: |
|
|
Много сте бързи. Докато си редактирам поста. |
|
Върнете се в началото |
|
|
victor92 Нов потребител
Регистриран на: 11 Фев 2012 Мнения: 8
|
Пуснато на: Нед Окт 30, 2016 12:21 Заглавие: |
|
|
slav4o.com написа: | Да не би комшията да се е свързал с нея и да и е сложил парола ? |
Абсолютно и категорично този вариант отпада поради много фактори - кооперация, предимно възрастни или хора на средна възраст, които не са чак толкова технически заинтересувани или такива, ползващи bluetooth, странно съвпадение да улучат точно този момент, когато съм включил крушката и да са успели да я "хванат".
Как мога да се убедя на 100%, че аз съм се свързал с крушката, като някой път ми я показва като "сдвоено устройство" на смартфона, а в следващия момент ми иска PIN за "сдвояване"? Просто вече се чудя дали да не търся някакви други стандартни PIN-ове за връзка с bluetooth. |
|
Върнете се в началото |
|
|
mironski Опитен потребител
Регистриран на: 08 Яну 2008 Мнения: 121 Местожителство: Полски Тръмбеш
|
Пуснато на: Нед Окт 30, 2016 12:21 Заглавие: |
|
|
Да е минал ъпгрейд на телефона?
В настройките за блутут дайте да е видим за всички устройства.
Деинсталиране на приложението, почистване на кеша и отново инстал.
И последния момент е фабрични настройки на телефона (губи се всичко от телефона).
Последната промяна е направена от mironski на Нед Окт 30, 2016 12:25; мнението е било променяно общо 1 път |
|
Върнете се в началото |
|
|
Филипов Опитен потребител
Регистриран на: 01 Дек 2002 Мнения: 7774 Местожителство: Плевен
|
Пуснато на: Нед Окт 30, 2016 12:24 Заглавие: |
|
|
7. Заглавието трябва да е формулирано така, че да отразява същността на проблема и да бъде достатъчно информативно,така че само като се прочете заглавието на темата,без да е нужно да се влиза в нея да се знае за какво се дискутира в темата. Недопустимо е: проблем, помощ (help), помогнете, някой да даде, спешно и други подобни.
8. Отговаря се с помощта на бутона (отговор), а не с (цитат). Забранени са едносрични отговори, само с емотикони, цитирането на цял пост и картинки, както и цялостното цитиране на последния пост. _________________ Ако двамата имаме по една ябълка и ги разменим, пак ще имаме по една.
Ако двамата имаме по една идея и ги разменим, ще имаме по две!
Oтопление и ВиК. Интелигентни отплителни системи. Проектиране продажба доставка монтаж |
|
Върнете се в началото |
|
|
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети
|
|