Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Howk Нов потребител
Регистриран на: 12 Фев 2005 Мнения: 3
|
Пуснато на: Съб Фев 12, 2005 11:26 Заглавие: Въпрос относно гаранционното обслужване в"PAN service&q |
|
|
Преди месец си закупих микровълнова печка "Prolux" с гаранционна поддръжка от "ПАН сервиз".В момента не свети крушката и(предполагам,че е изгоряла).Казаха ми,че смяната на крушка не влиза в гаранцията-ТАКА ЛИ Е ?Предварително 10Х |
|
Върнете се в началото |
|
|
JETSERVICE Нов потребител
Регистриран на: 04 Яну 2005 Мнения: 37 Местожителство: Пазарджик
|
Пуснато на: Съб Фев 12, 2005 11:36 Заглавие: |
|
|
да така е .Прочети си гаранционата карта. |
|
Върнете се в началото |
|
|
fishev Опитен потребител
Регистриран на: 19 Мар 2004 Мнения: 1705 Местожителство: Перник
|
Пуснато на: Съб Фев 12, 2005 11:46 Заглавие: |
|
|
Крушката се води консуматив и не подлежи на гаранция Това правило важи не само за Пан сервиз но и за почти всички гаранционни сервизи Но все пак трябва да отидеш до сервиза защото смяната трябва да се извърши там все пак това е уред с 2 години гаранция Успех |
|
Върнете се в началото |
|
|
|