Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
elios Опитен потребител
Регистриран на: 30 Ное 2002 Мнения: 130 Местожителство: Габрово
|
Пуснато на: Чет Сеп 10, 2009 18:13 Заглавие: Малко помощ за едно реле на лек автомобил |
|
|
Здравейте на всички,
Това което виждате на снимката ми казаха,че е реле за чистачките на Вартбург.Аз лично нямам Вартбург и няма да го използвам за това му предназначение,а за съвсем други цели.Но проблема е в това,че номерацията на релето не отговаря по схемата на Вартбург ,а също така изводите на релето не са номерирани.
Та молбата ми е,някаква информация за това реле,начин на свързване към мотора на чистачките и последно как тръгва номерацията на изводите:
_________________ Заедно можем всичко! |
|
Върнете се в началото |
|
|
emil74 Опитен потребител
Регистриран на: 16 Мар 2007 Мнения: 1111
|
Пуснато на: Чет Сеп 10, 2009 18:43 Заглавие: |
|
|
Така като го гледам-би трябвало да отговаря.
Я дай схемата на Вартбурга, за да погледна.
15=> +12V след контактен ключ
31 =>"маса"
Корекция след получаване на схемата: Електромоторчето на чистачките е постоянно свързано с +12V, а оперативна е масата. |
|
Върнете се в началото |
|
|
nnnrbd Активен потребител
Регистриран на: 30 Окт 2008 Мнения: 84 Местожителство: Добрич
|
Пуснато на: Чет Сеп 10, 2009 19:45 Заглавие: |
|
|
Това трябва да е реле за мигачи.Релето за чистачки е по-голямо,квадратно и е в комплект с ключа.Почти съм сигурен в това защото карам Вартбург от 20г.Кажи каква е целта на занятието.Имам някъде и схема и реле и мотор в архива ама иска ровене. |
|
Върнете се в началото |
|
|
emil74 Опитен потребител
Регистриран на: 16 Мар 2007 Мнения: 1111
|
Пуснато на: Чет Сеп 10, 2009 19:58 Заглавие: |
|
|
Да, прав си, че е в комплект при Вартбурга. Със сигурност, обаче не е реле за мигачи. При него има означения 49, 49а и С и е с три извода(електронните-са с 4, заради масата)
Означенията са като на реле за чистачки. И това с почти абсолютна сигурност е точно реле за чистачки. Само не мога да кажа дали е точно от Вартбург.
Последната промяна е направена от emil74 на Чет Сеп 10, 2009 20:17; мнението е било променяно общо 1 път |
|
Върнете се в началото |
|
|
elios Опитен потребител
Регистриран на: 30 Ное 2002 Мнения: 130 Местожителство: Габрово
|
Пуснато на: Чет Сеп 10, 2009 20:15 Заглавие: |
|
|
Релето е за за чистачки но проблема е че изводите не отговарят! _________________ Заедно можем всичко! |
|
Върнете се в началото |
|
|
emil74 Опитен потребител
Регистриран на: 16 Мар 2007 Мнения: 1111
|
Пуснато на: Чет Сеп 10, 2009 20:18 Заглавие: |
|
|
Писали сме едновременно. Както и да е. Сега го разглеждам и ще кажа как се свързва.
Както ти казах, I и T идват от ключа. Ето малко по-ясно свързването при Лада(в атача). |
|
Върнете се в началото |
|
|
nnnrbd Активен потребител
Регистриран на: 30 Окт 2008 Мнения: 84 Местожителство: Добрич
|
Пуснато на: Чет Сеп 10, 2009 21:35 Заглавие: |
|
|
За сега мога да дам това:Реле-ключ 03 1982г DDR има изводи
31b, 31c,54,54d,31,53c-последните два по спомени са за стъклоумивателя. |
|
Върнете се в началото |
|
|
elios Опитен потребител
Регистриран на: 30 Ное 2002 Мнения: 130 Местожителство: Габрово
|
Пуснато на: Пет Сеп 11, 2009 10:06 Заглавие: |
|
|
Благодаря на всички които ми писаха. По точно се интересувах какво напрежение (+) или (-) се подава на изводите "I"и "Т" и за какво служат.
Те наистина идват от ключа и се подава маса,а и другите лесно се откриват след като релето заработи.
Закривам темата. _________________ Заедно можем всичко! |
|
Върнете се в началото |
|
|
|