|
Форум за електроника Български форум за електроника, ремонти, схеми, документация
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
plamil Опитен потребител
Регистриран на: 02 Ное 2007 Мнения: 384 Местожителство: с. Аспарухово, обл Варна
|
Пуснато на: Сря Окт 14, 2020 5:49 Заглавие: |
|
|
Подведох се от поста на hidrazin, Цитат: |
- "Един EATON 5PX 1500 с допълнителен блок EATON 5PX EB" |
Имах предвид че допълнителните блокове се свързват паралелно на основните акумулатори а не последователно.
А и пусналия темата не спомена модела на UPS-а! |
|
Върнете се в началото |
|
|
hapy_boy_21 Опитен потребител
Регистриран на: 22 Май 2005 Мнения: 448 Местожителство: Велико Търново
|
Пуснато на: Чет Окт 15, 2020 20:14 Заглавие: |
|
|
Не знам защо не съм получил известия при отговор в темата, проверих форума и о, чудо, доста мнения.
Проблема като цяло е локализиран. Проблема е от агрегата. Честотата е нестабилни и прехвърли ли 54 Hz, UPS-ът решава, че има проблем.
Решението е малко странно но върши някаква работа. Има лост, който следи форсирането на оборотите в ДВГ. При голям товар, форсира постепенно. Към този лост има две пружини, едната е закачена на единия край и държи лоста в едната страна, докато агрегата запали, след това лоста преминава в другата страна. Втората пружина е по-фина и явно е някаква донастройка на оборотите. Откачих я, явно в нея е бил проблема, въпреки, че не виждам какъв може да е той. Честотата се нормализира в разумни граници, от 50 Hz до 52,5 Hz. Включих една лампа 100 W в единия контакт на агрегата, един познат ми беше споменал, че подобрявала cos f, не знам до колко, това е така. Видимо лампата трепти. Ако закача фината пружина, спира да трепти, явно честотата се покачва. Странна работа.
Благодаря на отзовалите се.
plamil написа: |
А и пусналия темата не спомена модела на UPS-а! |
Виж първия пост, написал съм го, Artronik 1000 VA. _________________ http://extrahost.bg |
|
Върнете се в началото |
|
|
bad_boy_2 Опитен потребител
Регистриран на: 02 Мар 2005 Мнения: 221 Местожителство: sofia
|
Пуснато на: Чет Окт 15, 2020 21:55 Заглавие: |
|
|
Това с лампата как подобрява cos f кърти...
Освен това ако е от старите лампи с нажежаеми нишки те са доста инертни и според мен няма как да видиш разлика от 1,5 Хц. |
|
Върнете се в началото |
|
|
plamil Опитен потребител
Регистриран на: 02 Ное 2007 Мнения: 384 Местожителство: с. Аспарухово, обл Варна
|
Пуснато на: Нед Окт 18, 2020 14:55 Заглавие: |
|
|
Пробвай да източиш и подмениш маслото на двигателя с вътрешно горене. Проследи нивото да е до необходимото ниво. На някои модели, регулирането на оборотите ( съответно честотата) се осъществява от налягането на вградената в двигателя маслена помпа. Акоима маслен филтър - подмени и него.
Не казвам че и при теб е така, но не пречи да провериш |
|
Върнете се в началото |
|
|
hapy_boy_21 Опитен потребител
Регистриран на: 22 Май 2005 Мнения: 448 Местожителство: Велико Търново
|
Пуснато на: Сря Дек 16, 2020 20:47 Заглавие: |
|
|
Сменено масло, почистен карбуратор. Нивото на маслото е до средно ниво, отчетено от бъркалката вътре. Положението е долу-горе същото. Опъне ли се леко пружината на клапата за въздух на карбуратора, чуваемо се форсира леко и честотата скача и ups-ът изключва. Оставих пружината в свободно състояние. Сега честотата е в граници от 48 Hz до 49,5. ЯВно има нещо друго, което ми убягва. _________________ http://extrahost.bg |
|
Върнете се в началото |
|
|
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети
|
|