Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
v_popovabg Нов потребител
Регистриран на: 31 Авг 2011 Мнения: 6
|
Пуснато на: Сря Авг 31, 2011 10:40 Заглавие: Прецака ми се Touch screen за Gigabyte GSmart S1205 |
|
|
Здравейте, след падане на телефона ми се счупи тъч скрийна, предполагам, че дисплея е здрав, защото си дисплейва всичко нормално. Някой знае ли дали и къде могат да ми сменят само тъч скрийна и дали продават някъде? Във фирмата, от която е купен телефона ми искат 144 лв. за смяна (дисплей+тъч скрийн)...
Ще бъда много благодарна на отговор |
|
Върнете се в началото |
|
|
mishomvp Опитен потребител
Регистриран на: 17 Авг 2004 Мнения: 2357 Местожителство: Златоград
|
Пуснато на: Сря Авг 31, 2011 11:26 Заглавие: |
|
|
Единствения оторизиран сервиз на тези телефони е Вали Компютърс. За да искат тази цена вероятно тъча върви заедно с дисплея (залепени са). + това единствения ти вариант да си намериш е Китай. |
|
Върнете се в началото |
|
|
grafic Нов потребител
Регистриран на: 26 Авг 2006 Мнения: 6
|
Пуснато на: Сря Авг 31, 2011 11:27 Заглавие: |
|
|
Руснаците си продават дисплеи (дисплей + тъч) http://ezzi.ru/product/71403/ , но не знам дали в България продават, ако някой друг знае да казва. |
|
Върнете се в началото |
|
|
v_popovabg Нов потребител
Регистриран на: 31 Авг 2011 Мнения: 6
|
Пуснато на: Сря Авг 31, 2011 11:31 Заглавие: |
|
|
Телефонът е купен точно от Вали компютърс и даже е още в началото на гаранцията, но на мен тази цена ми се струва доста висока, при положение, че имам нужда само от нов тъч. Друг е въпроса дали фабрично дисплея не е залепен с тъча и да вървят винаги само заедно, за това реших да се поинтересувам. Пък и от друга страна ми е добре позната българската логика - защо да не пробутаме дисплей + тъч задължително, като ще вземем повече пари... |
|
Върнете се в началото |
|
|
mishomvp Опитен потребител
Регистриран на: 17 Авг 2004 Мнения: 2357 Местожителство: Златоград
|
Пуснато на: Сря Авг 31, 2011 12:23 Заглавие: |
|
|
Цитат: | Пък и от друга страна ми е добре позната българската логика - защо да не пробутаме дисплей + тъч задължително, като ще вземем повече пари... |
Дисплея е залепен с тъча ФАБРИЧНО.
Цената е нормална за ремонт + дисплей + тъча. Все пак това не е да си смениш лампата вкъщи.
Давам пример ... HTC DESIRE HD тъча му струва 80лв. |
|
Върнете се в началото |
|
|
v_popovabg Нов потребител
Регистриран на: 31 Авг 2011 Мнения: 6
|
Пуснато на: Сря Авг 31, 2011 12:40 Заглавие: |
|
|
Мишо, явно си доста добре запознат Можеш ли тогава да ми кажеш модела на дисплея и тъча, код на производител или от къде може да се купи (след като си убеден, че е фабрично залепване, значи може би знаеш поне модела) . Ясно ми е как се сменя лампа, дори и крушка в къщи и правя разлика със смяна на дисплей, знам и 2, и 200 Но това не пречи да се усъмня или най-малко да потърся повече конкретна информация и тогава да си платя за ремонт, за да си запазя гаранцията |
|
Върнете се в началото |
|
|
mishomvp Опитен потребител
Регистриран на: 17 Авг 2004 Мнения: 2357 Местожителство: Златоград
|
Пуснато на: Сря Авг 31, 2011 15:38 Заглавие: |
|
|
Не няма да споделя тази информация, защото тя е конфиденциална и е само за сервизите.
Единствения вариант за да продължи гаранцията е смяна при тях. Всичко друго нарушава гаранционните споразумения.
Мисля, че темата е приключена. |
|
Върнете се в началото |
|
|
v_popovabg Нов потребител
Регистриран на: 31 Авг 2011 Мнения: 6
|
Пуснато на: Сря Авг 31, 2011 15:51 Заглавие: |
|
|
Изборът за нарушаване или не на гаранционните условия е на клиента, с или без твоята 'конфиденциална' информация... А пък и просто да пускаш разни твърдения, без достоверен източник, звучи несериозно За мен темата не е приключена, мнението ти за мен е кухо и го игнорирам.
Нищо няма да се промени, ако дадеш модела на дисплея; след като не казваш нищо конкретно, за мен умишлено подвеждаш хората (да не би да имаш ти сервиз или да си свързан с Вали комп.).
Аз ако преценя пак ще се обърна към сервиза за ремонт или ще си го отворя без значение, че ще изгубя гаранцията. Въпросът беше съвсем другаде... |
|
Върнете се в началото |
|
|
Ba4oKiRo Опитен потребител
Регистриран на: 25 Май 2007 Мнения: 112 Местожителство: BG
|
Пуснато на: Сря Авг 31, 2011 19:44 Заглавие: |
|
|
''или ще си го отворя без значение, че ще изгубя гаранцията.''
Лелее.. на някои хора им е крив света, защо ако нечие мнение или съвет не ни изнася ,решаваме , че е подвеждащо? |
|
Върнете се в началото |
|
|
мармот Опитен потребител
Регистриран на: 03 Дек 2007 Мнения: 1158 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Авг 31, 2011 21:13 Заглавие: |
|
|
В конкретният случай тъч-а е неразривна част от дисплея.Нямаш право да изискваш от някой да ти говори с парт номера за някакъв неизвестен китаец,това е работа на този,който се е заел с ремонта и е разглобил у-вото.Тоест ти самата.Ще се убедиш сама,по трудния начин,че нито ще можеш да поръчаш дисплея,нито ще можеш да го смениш.
П.С.Днес ми минаха през сервиза 2 бр. бели птици,взели нещата в ръце,много разбиращи и компетентни,ужасно нахални,и двете се бяха набълбукали като за световно.От тъпотия го правите,да знаеш. _________________ Ремонт на лаптопи
Зарядни за лаптоп |
|
Върнете се в началото |
|
|
|