|
Форум за електроника Български форум за електроника, ремонти, схеми, документация
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
sathv Опитен потребител
Регистриран на: 17 Окт 2010 Мнения: 260 Местожителство: Габрово
|
Пуснато на: Сря Сеп 13, 2017 8:07 Заглавие: висока консумация на ток в покой на автомобил |
|
|
Здравейте, чисто нова Toyota proace купена от магазина, събаря акумулатора за 3-4 дена. Ток в покой 800 ма. Тъй като е на лизинг и има застраховака е монтирана китайска аларма и бонус wi-fi модул в представителството на Toyota. Баламосват ме, че било нормално. Кое му е нормалното. Радио пакет няма. Да не би да има скрит, GPS, макар, че и тогава консумацията в покой е огромна. Някой има ли наблюдение по въпроса? _________________ Трикел 97 |
|
Върнете се в началото |
|
|
Филипов Опитен потребител
Регистриран на: 01 Дек 2002 Мнения: 7774 Местожителство: Плевен
|
|
Върнете се в началото |
|
|
sathv Опитен потребител
Регистриран на: 17 Окт 2010 Мнения: 260 Местожителство: Габрово
|
Пуснато на: Сря Сеп 13, 2017 10:32 Заглавие: |
|
|
Не мисля да се занимвам с бушони и измервания. Дал съм една торба пари за тази кола. Просто питах дали е нормално. Ще им я закарам да си я правят. Още повече, че свирка няма. Имала радиоподготовка, което реално е окабеляване, щото говорителите ги няма. Това ли е радиподготовка? Опела като го купувах също беше с радиоподготовка. Сложих му едно радио и засвири. Говорители си имаше. Сега трябва да махам кори и да се занимавам с простотии. Голяма радиоподготовка. Няма що. _________________ Трикел 97 |
|
Върнете се в началото |
|
|
emoome Опитен потребител
Регистриран на: 05 Сеп 2006 Мнения: 4915
|
Пуснато на: Сря Сеп 13, 2017 20:02 Заглавие: |
|
|
Здрасти, Габровец,
Срещу "торба пари" би трябвало да знаеш предварително що купуваш, некде требе да го пише, бая подробно |
|
Върнете се в началото |
|
|
Niakoi Опитен потребител
Регистриран на: 20 Авг 2006 Мнения: 356 Местожителство: Каръктаун
|
Пуснато на: Чет Сеп 14, 2017 7:23 Заглавие: |
|
|
Не е нормално. Преди време си купих хонда акорд, консумацията беше 210ма. Първо си мислех, че е нормално, но ми направи впечатление, че бутоните за bluetooth на волана не работят. След малко четене в нета, изключих буксата на блутута и консумацията стана 18ма. _________________ Жица, на която не виждам двата края, не я пипам! |
|
Върнете се в началото |
|
|
Ditronix Опитен потребител
Регистриран на: 15 Авг 2005 Мнения: 2817 Местожителство: Провадия
|
Пуснато на: Чет Сеп 14, 2017 7:37 Заглавие: |
|
|
Кое да го пише? Че колата ще има консумация в покой около ампер ли? Ей това е най- дивото на лизинга- плащаш като поп за чужда кола! Има един такъв момент- тия новите кочини доста време след гасене на мотора си правят разни чекове и се нагласяват да заспят. Така поне е с РЕНО. Ако ти е възможно, провери консумацията след половин час примерно, да видиш какво става. Аз го направих така: свързах прибора в режим измерване на ток и байпасирах двете щеки с парче проводник. Докато изчаквах. Сега за другите им номера- акумулаторът лесно може да бъде проверен във всеки сервиз или магазин за акумулатори. Имах случай с мой познат- чисто нов FORD TRANSIT, на два дни буквално, единият му акумулатор умрял ама тотално! Моята кола ми я продадоха със сменен акумулатор, ама кой да знае какво трябвало да бъде??? По-късно, когато вече беше късно, нещата се разбраха. Не ги оставяй да дишат! Караш колата в сервиза и им я оставяш да си я оправят! Търси официалните представители на марката, не си оставяй магарето в калта! Алармата, която са ти монтирали най- вероятно не е китайска, а италианска МЕТА. И там е една история.... Ама докато си в гаранция и плащаш лизинга, не можеш да барнеш нищо! Ей това е най- лошото! _________________ Не е важно кой си,а колко струваш!
DRL модули за всички видове автомобили! |
|
Върнете се в началото |
|
|
sathv Опитен потребител
Регистриран на: 17 Окт 2010 Мнения: 260 Местожителство: Габрово
|
Пуснато на: Чет Сеп 14, 2017 8:04 Заглавие: |
|
|
Алармата вярно не е китайска, а българска - Сатурн. Не е от нея проверих. В сервиза на Тойота в Габрово ми казаха, че понеже е в гараж и имала GPS, той постоянно търсел спътниците, щото нали нямало обхват и затова консумацията била висока. Някви такива простотии. Свързах се със сервиза в София. Там ми казаха, че изобщо не е нормално консумация над 50 ма и да им карам колата в сервиза. Вторник съм там. _________________ Трикел 97 |
|
Върнете се в началото |
|
|
slav4o.com Опитен потребител
Регистриран на: 04 Юли 2004 Мнения: 2969 Местожителство: Велико Търново
|
Пуснато на: Пет Сеп 15, 2017 0:45 Заглавие: |
|
|
Аз не бих пипал по гаранционна кола. Още повече, че има навързани и други работи аларми и GPSи. Кой знае какво е направено. Колкото по-малко хора бърникат, по-добре. А че е голям тока 800мА - голям е. Аз съм чувал че трябва да е под 10мА.... |
|
Върнете се в началото |
|
|
sathv Опитен потребител
Регистриран на: 17 Окт 2010 Мнения: 260 Местожителство: Габрово
|
Пуснато на: Пет Сеп 15, 2017 7:55 Заглавие: |
|
|
Е, няма как да е 10 ма, защото при включена аларма е под напрежение едно реле дето блокира запалването. В случая на дизела не съм го проверявал точно какво блокира, но консумацията му е 45 ма. _________________ Трикел 97 |
|
Върнете се в началото |
|
|
Ditronix Опитен потребител
Регистриран на: 15 Авг 2005 Мнения: 2817 Местожителство: Провадия
|
Пуснато на: Пет Сеп 15, 2017 10:54 Заглавие: |
|
|
Не е точно така. Запалването по принцип се блокира с НО контакт. Иначе ще ти разкарат жиците до алармата и какво става? Палим и си ходим! А и дори да е с НЗ контакт, релето трябва да се включи (евентуално) при подаване на контакт. От там вече според зависи ще включва/изключва релето. Така че то при отсъствие на контакт не трябва да консумира нищо! Десетина милиампера максимално ще натовари алармата като цяло, макар че и те според мен са много! Толкова аларми са минали през ръцете ми, всички са със стабилизатори 78L05. А собствената им консумация е от порядъка на 4-5mA. Докато има такива с консумация под 1mA, ама са по-скъпи! Та нормалната консумация в покой на една кола мисля че не трябва да надхвърля 50-60mA. Но, както вече писах, особено за новите, пълни с електроника коли, 15-20-30 минути след загасяне на двигателя. До тогава милиамперите са много повече! _________________ Не е важно кой си,а колко струваш!
DRL модули за всички видове автомобили! |
|
Върнете се в началото |
|
|
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети
|
|