Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
peter74 Нов потребител
Регистриран на: 08 Яну 2011 Мнения: 38 Местожителство: пловдив
|
Пуснато на: Нед Яну 17, 2021 13:00 Заглавие: |
|
|
Общата точка,на която мога да сменям плюс и минус е на диодите.Ако релетата имат обща точка плюс или минус,при подаване на команда от точката на диодите ,ще се изпълнява само едната команда. |
|
Върнете се в началото |
|
|
al_at Опитен потребител
Регистриран на: 05 Окт 2011 Мнения: 383 Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Яну 17, 2021 19:28 Заглавие: |
|
|
Много думи и нищо не разбрах какво точно е направено. Управляващите намотки би трябвало да са галванично изолирани от контактите. По-добре една картинка какво и как точно е свързано.
П.С. Картинката да не е в аттач, а в някой сайт за картинки. Иначе противоречи на правилата на форума и ще бъде изтрита. |
|
Върнете се в началото |
|
|
peter74 Нов потребител
Регистриран на: 08 Яну 2011 Мнения: 38 Местожителство: пловдив
|
Пуснато на: Пон Яну 18, 2021 8:47 Заглавие: |
|
|
Представяме си горната схема.Двете релета да разделени,горното е на минус,долното на плюс а управлението е на общата точка на диодите. |
|
Върнете се в началото |
|
|
ikarlo Опитен потребител
Регистриран на: 12 Апр 2008 Мнения: 470 Местожителство: Sofia
|
Пуснато на: Пон Яну 18, 2021 10:03 Заглавие: |
|
|
https://ibb.co/qF5s8dh
Коя от двете схеми не работи? Едната вече ти е дадена по-горе. Двете схеми са равностойни и са проверени (навремето така се превключваха антени на покрива по коаксиалния кабел)
Последната промяна е направена от ikarlo на Пон Яну 18, 2021 10:16; мнението е било променяно общо 1 път |
|
Върнете се в началото |
|
|
elozew Активен потребител
Регистриран на: 03 Фев 2005 Мнения: 69
|
Пуснато на: Пон Яну 18, 2021 10:03 Заглавие: |
|
|
Да бе, ще си представяме, щото те мързи да нарисуваш схемата. |
|
Върнете се в началото |
|
|
pk123 Активен потребител
Регистриран на: 15 Мар 2011 Мнения: 92 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Яну 27, 2021 11:27 Заглавие: |
|
|
"Пробвах и с транзистори като ключ …"
С два транзистора различен тип ще стане, въпреки че може и без тях.
Релетата - последователно свързани и в средната точка се свързва общият кабел. Винаги ще има едно включено реле в зависимост от състоянито на управлението. |
|
Върнете се в началото |
|
|
lusi blazev Опитен потребител
Регистриран на: 23 Фев 2006 Мнения: 1310 Местожителство: Свищов
|
Пуснато на: Чет Яну 28, 2021 21:04 Заглавие: |
|
|
При едната схема, двете релета са свързани последователно (намотките им), при другата се управляват по + или - , спрямо маса, като масата не е -са.
Към автора на темата. На каква кола се опитваш да го правиш това ? Струва ми се, че искаш да ебеш дявола във въздуха... демек да не купуваш оригинален модул, ами да побългаряваш... _________________ http://eltehnoaudiodiy.blogspot.com/ |
|
Върнете се в началото |
|
|
peter74 Нов потребител
Регистриран на: 08 Яну 2011 Мнения: 38 Местожителство: пловдив
|
Пуснато на: Пон Фев 01, 2021 13:46 Заглавие: |
|
|
Да,на теория е просто-вързваме релетата последователно.Така им се пада по 6в. и са в покой.Подаваме плюс на общата точка,на едното реле стават 0в. на другото 12 и сработва.До тук добре,но като отнемем управлението сработилото реле не се отваря,защото 6-те волта доволно го "държат" затворено.Иначе колата е голф 3,леко преработих копчето и подавам индивидуален минус на всяко реле.И с риск да съм вулгарен,еми ебнах във въздуха. |
|
Върнете се в началото |
|
|
|