Форум за електроника Форуми Форум за електроника
Български форум за електроника, ремонти, схеми, документация
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   ГрупиГрупи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

TV кво да правя-благодаря на всички предварително
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Форум за електроника Форуми -> Общи приказки - Just talking



Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
reis
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 07 Дек 2004
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пет Мар 11, 2005 14:16    Заглавие: TV кво да правя-благодаря на всички предварително Отговорете с цитат

Купих си телевизор и на 1 ден се развали и сега е в сервиз почти 3 месец.От 1 месец ги тарся всеки ден а те ме мотаят Crying or Very sad .Какво мога да няправя и какви права имам.
Предварително ви балгодаря за съветите
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
DAN
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 24 Ное 2004
Мнения: 273
Местожителство: Дупница

МнениеПуснато на: Пет Мар 11, 2005 14:34    Заглавие: Re: TV кво да правя-благодаря на всички предварително Отговорете с цитат

reis написа:
Купих си телевизор и на 1 ден се развали и сега е в сервиз почти 3 месец.От 1 месец ги тарся всеки ден а те ме мотаят Crying or Very sad .Какво мога да няправя и какви права имам.
Предварително ви балгодаря за съветите

A каква марка е NEO,ELITE,...?
_________________
Мери ли го? Мерих го! Смени ли го? Не съм.Смени го!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Ret
Активен потребител
Активен потребител


Регистриран на: 15 Юли 2004
Мнения: 72
Местожителство: Bulgaria

МнениеПуснато на: Пет Мар 11, 2005 22:00    Заглавие: Отговорете с цитат

Това TV би трябвало да има гаранционен сервиз.
Явно не сте на подходящото място. :roll:
_________________
Там където свършва логиката,
започва електрониката!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
cdi
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 29 Яну 2003
Мнения: 768
Местожителство: Трявна

МнениеПуснато на: Пет Мар 11, 2005 22:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Ret написа:
Това TV би трябвало да има гаранционен сервиз.
Явно не сте на подходящото място. Rolling Eyes


Някаде да пише че TV-то е купено чисто ново ?
Информацията е прекалено бедна за получаване на смислен отговор или съвет.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Ангел
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 26 Авг 2004
Мнения: 681
Местожителство: Русе

МнениеПуснато на: Съб Мар 12, 2005 0:26    Заглавие: Отговорете с цитат

" а те ме мотаят".....Бих защитил колегите!И аз съм чакал доста време за части....Изнервени клиенти колкото искаш....."Гарван гарвану око не вади!".....

Наш колега има коментари по въпроса които НЕ споделям,а именно:
"Клиента има право да плаща,и да се оплаче на майка си..."

Смесени чувства... Confused
_________________
"Сега всеки ден,всеки час навсякъде има матриял..."
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
тодо-р
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 08 Фев 2005
Мнения: 311
Местожителство: Г.Оряховица

МнениеПуснато на: Съб Мар 12, 2005 7:12    Заглавие: Отговорете с цитат

може би е време да се направи нов раздел"оплаквания на клиенти"
_________________
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
reis
Нов потребител
Нов потребител


Регистриран на: 07 Дек 2004
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Съб Мар 12, 2005 8:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Tv е чисто ново,купен от магазин,занесен на сервиз посочен в гаранционната карта,нарочно не посочих сервиза,защото мисля че служителите от сервиза нямят вина а просто по техните думи садя че частите не пристигат от централния сервиз,а в гаранционата карта пише максимален срок за остраняване на повредата е 45 дни-за това попитах кво мага да направя
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Gena
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 16 Ное 2004
Мнения: 553
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Съб Мар 12, 2005 9:06    Заглавие: Отговорете с цитат

reis написа:
Tv е чисто ново,купен от магазин,занесен на сервиз посочен в гаранционната карта,нарочно не посочих сервиза,защото мисля че служителите от сервиза нямят вина а просто по техните думи садя че частите не пристигат от централния сервиз,а в гаранционата карта пише максимален срок за остраняване на повредата е 45 дни-за това попитах кво мага да направя


Правилно, че не обвиняваш колегите!

А какъв собствено е проблема? Кинескоп или нещо по-евтино, но затова пък дефицитно? Каква е марката и модела? Може някой от колегите тук да знае по-лесно решение на проблема ти!

Мога да ти предложа три варианта за излизане от ситуацията:
Вариант 1:
Уточняваш с колегите от сервиза какъв точно е проблема за забавянето. Предлагаш им да се обадиш ти Централния сервиз или в представителството на фирмата за България, ако това обаждане по тяхно мнение ще ускори нещата по някакъв начин!
Вариант 2:
Ако Вариант 1 не може да се осъществи:
Вземаш си телевизора с протокол от сервиза (те знаят какъв) и отиваш да ти го сменят с друг в магазина, от който е закупен.
Вариант 3:
Да се обърнеш към Комисията за защита на потребителите, ако по някаква причина Вариант 2 не може да се осъществи! Дори само споменаването й в магазина ще ти свърши работа!
Глобите са доста солени!!!

Подчертавам - в магазина, защото КОЛЕГИТЕ ОТ СЕРВИЗА НЯМАТ ВИНА за липсата на резервни части!!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
REMZ>
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 12 Фев 2005
Мнения: 347
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Съб Мар 12, 2005 13:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
Вариант 2:
Ако Вариант 1 не може да се осъществи:
Вземаш си телевизора с протокол от сервиза (те знаят какъв) и отиваш да ти го сменят с друг в магазина, от който е закупен.
Gena Такъв протокол се издава само от Централния сервиз на "*******"

Според мен,клиента трябва да се обади в Централния сервиз
Exclamation Exclamation Ние нямаме никаква вина Exclamation Exclamation
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Gena
Опитен потребител
Опитен потребител


Регистриран на: 16 Ное 2004
Мнения: 553
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Съб Мар 12, 2005 14:07    Заглавие: Отговорете с цитат

Това написах и аз:
"Подчертавам - в магазина, защото КОЛЕГИТЕ ОТ СЕРВИЗА НЯМАТ ВИНА за липсата на резервни части!!!"

А аз лично бих опитал да сменя повредения уред в магазина!
А и в гаранцията пише максимален срок за отстраняване на повредата от 45 дни, все пак!
ВНОСИТЕЛЯТ или производителят (ако е българска фирма) носи отговорност за осигуряването на резервни части в гаранционен срок. Така, че спокойно може да се направи оплакване в Комисията по защита на потребителите. За съжаление не си спомням сроковете за това, съгласно Закона за Защита на потребителите и за Правилата за търговия:
"Чл. 21. (1) Производителите са длъжни да осигуряват резервни части за поддържане и ремонт в гаранционните срокове.
(2) Търговецът е длъжен да предлага стоки, ако са осигурени с резервни части и консумативи за срок, съответстващ на продължителността на тяхната употреба.
(3) Алинея 2 не се прилага, ако потребителят е изрично предупреден, че стоката не е осигурена с резервни части или консумативи.
Чл. 22. (1) За гаранционно поддържане и ремонт на стоки от местно производство производителите откриват собствени сервизни бази или сключват договори със сервизните бази на други търговци.
(2) За вносните стоки гаранционното поддържане и ремонтът се
осигуряват от вносителите.
Чл. 28. При нарушаване на задълженията по предоставената гаранция или при неприемане на рекламация потребителят може да се обърне за съдействие към сдруженията на потребителите, органите за защита на потребителите или към помирителните комисии или да предяви иск в съда."
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Форум за електроника Форуми -> Общи приказки - Just talking Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Към:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov