Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
reis Нов потребител
Регистриран на: 07 Дек 2004 Мнения: 4
|
Пуснато на: Пет Мар 11, 2005 14:16 Заглавие: TV кво да правя-благодаря на всички предварително |
|
|
Купих си телевизор и на 1 ден се развали и сега е в сервиз почти 3 месец.От 1 месец ги тарся всеки ден а те ме мотаят .Какво мога да няправя и какви права имам.
Предварително ви балгодаря за съветите |
|
Върнете се в началото |
|
|
DAN Опитен потребител
Регистриран на: 24 Ное 2004 Мнения: 273 Местожителство: Дупница
|
Пуснато на: Пет Мар 11, 2005 14:34 Заглавие: Re: TV кво да правя-благодаря на всички предварително |
|
|
reis написа: | Купих си телевизор и на 1 ден се развали и сега е в сервиз почти 3 месец.От 1 месец ги тарся всеки ден а те ме мотаят .Какво мога да няправя и какви права имам.
Предварително ви балгодаря за съветите |
A каква марка е NEO,ELITE,...? _________________ Мери ли го? Мерих го! Смени ли го? Не съм.Смени го! |
|
Върнете се в началото |
|
|
Ret Активен потребител
Регистриран на: 15 Юли 2004 Мнения: 72 Местожителство: Bulgaria
|
Пуснато на: Пет Мар 11, 2005 22:00 Заглавие: |
|
|
Това TV би трябвало да има гаранционен сервиз.
Явно не сте на подходящото място. :roll: _________________ Там където свършва логиката,
започва електрониката! |
|
Върнете се в началото |
|
|
cdi Опитен потребител
Регистриран на: 29 Яну 2003 Мнения: 768 Местожителство: Трявна
|
Пуснато на: Пет Мар 11, 2005 22:33 Заглавие: |
|
|
Ret написа: | Това TV би трябвало да има гаранционен сервиз.
Явно не сте на подходящото място. |
Някаде да пише че TV-то е купено чисто ново ?
Информацията е прекалено бедна за получаване на смислен отговор или съвет. |
|
Върнете се в началото |
|
|
Ангел Опитен потребител
Регистриран на: 26 Авг 2004 Мнения: 681 Местожителство: Русе
|
Пуснато на: Съб Мар 12, 2005 0:26 Заглавие: |
|
|
" а те ме мотаят".....Бих защитил колегите!И аз съм чакал доста време за части....Изнервени клиенти колкото искаш....."Гарван гарвану око не вади!".....
Наш колега има коментари по въпроса които НЕ споделям,а именно:
"Клиента има право да плаща,и да се оплаче на майка си..."
Смесени чувства... _________________ "Сега всеки ден,всеки час навсякъде има матриял..." |
|
Върнете се в началото |
|
|
тодо-р Опитен потребител
Регистриран на: 08 Фев 2005 Мнения: 311 Местожителство: Г.Оряховица
|
Пуснато на: Съб Мар 12, 2005 7:12 Заглавие: |
|
|
може би е време да се направи нов раздел"оплаквания на клиенти" _________________ Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!! |
|
Върнете се в началото |
|
|
reis Нов потребител
Регистриран на: 07 Дек 2004 Мнения: 4
|
Пуснато на: Съб Мар 12, 2005 8:06 Заглавие: |
|
|
Tv е чисто ново,купен от магазин,занесен на сервиз посочен в гаранционната карта,нарочно не посочих сервиза,защото мисля че служителите от сервиза нямят вина а просто по техните думи садя че частите не пристигат от централния сервиз,а в гаранционата карта пише максимален срок за остраняване на повредата е 45 дни-за това попитах кво мага да направя |
|
Върнете се в началото |
|
|
Gena Опитен потребител
Регистриран на: 16 Ное 2004 Мнения: 553 Местожителство: Бургас
|
Пуснато на: Съб Мар 12, 2005 9:06 Заглавие: |
|
|
reis написа: | Tv е чисто ново,купен от магазин,занесен на сервиз посочен в гаранционната карта,нарочно не посочих сервиза,защото мисля че служителите от сервиза нямят вина а просто по техните думи садя че частите не пристигат от централния сервиз,а в гаранционата карта пише максимален срок за остраняване на повредата е 45 дни-за това попитах кво мага да направя |
Правилно, че не обвиняваш колегите!
А какъв собствено е проблема? Кинескоп или нещо по-евтино, но затова пък дефицитно? Каква е марката и модела? Може някой от колегите тук да знае по-лесно решение на проблема ти!
Мога да ти предложа три варианта за излизане от ситуацията:
Вариант 1:
Уточняваш с колегите от сервиза какъв точно е проблема за забавянето. Предлагаш им да се обадиш ти Централния сервиз или в представителството на фирмата за България, ако това обаждане по тяхно мнение ще ускори нещата по някакъв начин!
Вариант 2:
Ако Вариант 1 не може да се осъществи:
Вземаш си телевизора с протокол от сервиза (те знаят какъв) и отиваш да ти го сменят с друг в магазина, от който е закупен.
Вариант 3:
Да се обърнеш към Комисията за защита на потребителите, ако по някаква причина Вариант 2 не може да се осъществи! Дори само споменаването й в магазина ще ти свърши работа!
Глобите са доста солени!!!
Подчертавам - в магазина, защото КОЛЕГИТЕ ОТ СЕРВИЗА НЯМАТ ВИНА за липсата на резервни части!!! |
|
Върнете се в началото |
|
|
REMZ> Опитен потребител
Регистриран на: 12 Фев 2005 Мнения: 347 Местожителство: Пазарджик
|
Пуснато на: Съб Мар 12, 2005 13:50 Заглавие: |
|
|
Цитат: | Вариант 2:
Ако Вариант 1 не може да се осъществи:
Вземаш си телевизора с протокол от сервиза (те знаят какъв) и отиваш да ти го сменят с друг в магазина, от който е закупен.
| Gena Такъв протокол се издава само от Централния сервиз на "*******"
Според мен,клиента трябва да се обади в Централния сервиз
Ние нямаме никаква вина |
|
Върнете се в началото |
|
|
Gena Опитен потребител
Регистриран на: 16 Ное 2004 Мнения: 553 Местожителство: Бургас
|
Пуснато на: Съб Мар 12, 2005 14:07 Заглавие: |
|
|
Това написах и аз:
"Подчертавам - в магазина, защото КОЛЕГИТЕ ОТ СЕРВИЗА НЯМАТ ВИНА за липсата на резервни части!!!"
А аз лично бих опитал да сменя повредения уред в магазина!
А и в гаранцията пише максимален срок за отстраняване на повредата от 45 дни, все пак!
ВНОСИТЕЛЯТ или производителят (ако е българска фирма) носи отговорност за осигуряването на резервни части в гаранционен срок. Така, че спокойно може да се направи оплакване в Комисията по защита на потребителите. За съжаление не си спомням сроковете за това, съгласно Закона за Защита на потребителите и за Правилата за търговия:
"Чл. 21. (1) Производителите са длъжни да осигуряват резервни части за поддържане и ремонт в гаранционните срокове.
(2) Търговецът е длъжен да предлага стоки, ако са осигурени с резервни части и консумативи за срок, съответстващ на продължителността на тяхната употреба.
(3) Алинея 2 не се прилага, ако потребителят е изрично предупреден, че стоката не е осигурена с резервни части или консумативи.
Чл. 22. (1) За гаранционно поддържане и ремонт на стоки от местно производство производителите откриват собствени сервизни бази или сключват договори със сервизните бази на други търговци.
(2) За вносните стоки гаранционното поддържане и ремонтът се
осигуряват от вносителите.
Чл. 28. При нарушаване на задълженията по предоставената гаранция или при неприемане на рекламация потребителят може да се обърне за съдействие към сдруженията на потребителите, органите за защита на потребителите или към помирителните комисии или да предяви иск в съда." |
|
Върнете се в началото |
|
|
|