Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
reis Нов потребител
Регистриран на: 07 Дек 2004 Мнения: 4
|
Пуснато на: Съб Мар 12, 2005 14:20 Заглавие: |
|
|
Знам че служителите от сервиза нямат вина за това не посочих нищо конкретно-нито модел,сервиз за да не засегна някои при ословие че няма вина явно трябва да се обадя в централния сервиз за да ми обеснят причината. |
|
Върнете се в началото |
|
|
reis Нов потребител
Регистриран на: 07 Дек 2004 Мнения: 4
|
Пуснато на: Съб Мар 12, 2005 14:23 Заглавие: |
|
|
10x на всички за съветите |
|
Върнете се в началото |
|
|
Гост
|
Пуснато на: Съб Мар 12, 2005 14:37 Заглавие: |
|
|
reis написа: | 10x на всички за съветите |
Все пак бъди сигурен че накрая ЩЕ ГО ДУХАШ. |
|
Върнете се в началото |
|
|
Gena Опитен потребител
Регистриран на: 16 Ное 2004 Мнения: 553 Местожителство: Бургас
|
Пуснато на: Съб Мар 12, 2005 14:55 Заглавие: |
|
|
reis,
Все пак напиши как си си разрешил проблема! |
|
Върнете се в началото |
|
|
cdi Опитен потребител
Регистриран на: 29 Яну 2003 Мнения: 768 Местожителство: Трявна
|
Пуснато на: Съб Мар 12, 2005 15:04 Заглавие: |
|
|
Anonymous написа: | reis написа: | 10x на всички за съветите |
Все пак бъди сигурен че накрая ЩЕ ГО ДУХАШ. |
След това изказване - reis бих те посъветвал да дадеш пълна гласност за проблема ти с конкретни имена за да се знае кои са коректни и кои не, поне да знаят хората откаде да купуват и на какво да разчитат и да видим кой ще го духа. |
|
Върнете се в началото |
|
|
Gena Опитен потребител
Регистриран на: 16 Ное 2004 Мнения: 553 Местожителство: Бургас
|
Пуснато на: Съб Мар 12, 2005 16:50 Заглавие: |
|
|
Anonymous написа: | reis написа: | 10x на всички за съветите |
Все пак бъди сигурен че накрая ЩЕ ГО ДУХАШ. |
Мисля, че вече е време да се ограничи достъпа до форума на "свирачи на някакви инструменти", както предложих в една от темите за разкодиране на авто касетофони!
Нека модераторите преценят по какъв начин - чрез карантинна зона ли, чрез регистрация с реално име или нещо друго, за да няма такива писания повече!!! |
|
Върнете се в началото |
|
|
RC Опитен потребител
Регистриран на: 22 Фев 2003 Мнения: 13214
|
Пуснато на: Съб Мар 12, 2005 16:56 Заглавие: |
|
|
Gena, това Цитат: | модераторите преценят по какъв начин - чрез карантинна зона ли, чрез регистрация | е във възможностите само на администратора. |
|
Върнете се в началото |
|
|
Gena Опитен потребител
Регистриран на: 16 Ное 2004 Мнения: 553 Местожителство: Бургас
|
Пуснато на: Съб Мар 12, 2005 17:06 Заглавие: |
|
|
RC,
Извинявам се за написаното - "модераторите"!
Имах предвид администраторите.
Но мисля, че сме на едно мнение - поне тук да няма глупави писания в темите на форума! Писна ми вече от такива на други места.
Ако някой има някакви лесни за реализация предложения, нека да направим отделна тема! |
|
Върнете се в началото |
|
|
omegata Опитен потребител
Регистриран на: 06 Юли 2004 Мнения: 544 Местожителство: gabrovo
|
Пуснато на: Съб Мар 12, 2005 20:55 Заглавие: |
|
|
а защо не си го върнал в магазина по закон имаш право на тридневно мълчаливо съгласие за незабавно прекратяване на сделката и продавача да ти върне парите това май много хора като че ли не го знаят и не го прилагат всеки клиент закупил някаква стока в сферата на тази техника може и да работи и да я върне тридневен срок без да дава обяснение защо я връща и да му се възстановят парите това го разбрах когато един приятел си купи тв и на първия ден му се появиха петна по екрана и в оторизирания сервиз за града му писаха транспортен дефект без даже да видят тв и той побесня и хукна по комисии сервизи и доставчици и тогава вече разбрахме за това нещо сега ако искаш да имаш тв тичай в сервиза вземай си го и го занеси някъде да ти го поправят плати си и готово _________________ проблема винаги се крие там където най малко очакваш |
|
Върнете се в началото |
|
|
|