|
Форум за електроника Български форум за електроника, ремонти, схеми, документация
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
milmar Опитен потребител
Регистриран на: 05 Юни 2007 Мнения: 1010 Местожителство: Русе
|
Пуснато на: Сря Фев 03, 2016 9:43 Заглавие: |
|
|
Ти направи ли това, което те посъветвах, кое те спря?
Или някой трябва на 100% да е съгурен къде те сърби и да ти държи ръцете докато се чешеш. Аман от пътащи с претенции, седнали на ръцете и ушите си. |
|
Върнете се в началото |
|
|
denyo Опитен потребител
Регистриран на: 27 Авг 2009 Мнения: 125 Местожителство: Варна
|
Пуснато на: Сря Фев 03, 2016 14:41 Заглавие: |
|
|
Направих го разбира се, защо да не го направя? Стъргах с шило между пластините - пак губи мощност и пуши. Така и не разбрах около 0.1 ома намотка дали е нормално съпротивление за такова двигателче. |
|
Върнете се в началото |
|
|
milmar Опитен потребител
Регистриран на: 05 Юни 2007 Мнения: 1010 Местожителство: Русе
|
Пуснато на: Сря Фев 03, 2016 15:14 Заглавие: |
|
|
Съпротивление под 1 Ом, да не кажа под 10 се мери трудно с обикновен мултицет, така че това 0.1 Ом е много относително. Освен това съпротивлението на котвата (ротора в случая) на пост. токов колекторен двигател с възбуждане с постоянен магнит, се предпочита да има ниско съпротивление, така се получава по-твърда характерисика и по-голям вътрящ момент, също и малки загуби.
Това, че в толкова ниско съпротивление не възниква късо съединение, когато ел. двигателя работи е за сметка на противоЕДН, което се индуктира при въртенето.
1. С една дума: да е под 1 Ом е мапълно нормално.
2. С омметър можеш да провериш малко неща със сигурност, напромер ако намотка е прекъснала, но в случая и това няма как, защото 3-те секции са последователно в листова, вълнова или каквато там тип намотка е, дето и викаш "триъгълник". |
|
Върнете се в началото |
|
|
denyo Опитен потребител
Регистриран на: 27 Авг 2009 Мнения: 125 Местожителство: Варна
|
Пуснато на: Сря Фев 03, 2016 15:51 Заглавие: |
|
|
Благодаря за отзивчивостта и подробната информация. Пак го разглобих и реших да постържа по-здраво. В един от процепите се появи цвят различен от черно. Другите два ги изкопах доста дълбоко, почти до оста, но цвета си остана черен. Там и изолацията/графита или каквото и да е дето го вадих от процепа беше ронливо, докато в "здравия" процеп стигнах до нещо гладко и твърдо. За пръв път правя такова нещо и не знаех колко да ровя като дълбах първия път. Моторчето тръгна без да пуши. Гълта около 1A, преди гълташе много, над 5А, понеже толкова може ТЕС-а ми. Ронливото което издълбах е само отпред при самите четки, назад пластините хващат на все още здрава основа. Колко може да изкара ремонтирано по този начин? |
|
Върнете се в началото |
|
|
milmar Опитен потребител
Регистриран на: 05 Юни 2007 Мнения: 1010 Местожителство: Русе
|
Пуснато на: Сря Фев 03, 2016 23:54 Заглавие: |
|
|
Правил съм го това, бях почти сигурен че и п при теб проблемът е подобен. Намери здраво, термоустойчиво лепило и фиксирай колекторните пластини.
Иначе- бира пия .... |
|
Върнете се в началото |
|
|
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети
|
|